fbpx

Conversie optimalisatie

Conversie optimalisatie

Zowel voor WordPress websites als voor Woocommerce webshops is conversie optimalisatie een belangrijk onderdeel. Een conversie is een gewenste actie die een bezoeker op de website of webshop uitvoert. Zoals bijvoorbeeld: het doen van een offerte aanvraag, plaatsen van een bestelling, inschrijving op een nieuwsbrief etc. Om meer conversies te verkrijgen is het belangrijk dat de content gebruiksvriendelijk wordt aangeboden en dus wordt geoptimaliseerd voor Google.

Optimale conversie

Daag bezoekers uit tot actie.

Wat kan er beter?

Wij geven u inzicht in uw verbeterpunten.

Verbeterpunten in kaart brengen

Conversie optimalisatie doe je op verschillende manieren. Hybridd maakt gebruik van benchmark, expert reviews, on site feedback van klanten, heatmaps, sessie recordings en data analyse. We creëren een lijst met verbeterpunten en prioriteren deze per website of webshop Prioriteren doen we op basis van de impact, aantal bezoekers en de tijd die het kost om een aanpassing te doen. Hierbij gaan we systematisch te werk . Dat houdt in dat we analyses doen > data verzamelen > prioriteiten bepalen > eventueel A/B testen doen van aanpassingen > en aanpassingen doorvoeren.